اشعار داریوش جعفری

اشعار داریوش جعفری

اشعار مذهبی
اشعار داریوش جعفری

اشعار داریوش جعفری

اشعار مذهبی

حضرت علی اکبر ع

ببار ای آسمان بر سر که در جانم شرر دارم

شدم ام الشهید از فاطمه اینسان هنر  دارم


کسی دردم نمیداند به غیر از مادری نالان

شرار آتشینم من که در خارا اثر دارم


ز دستم رفته سرو گلشنم تا پیکرش جویم

به هر گلشن گذر دارم به هر باغی نظر دارم


منم لیلا و از داغ علی مجنونتر از مجنون

شنیدم کام عطشان رفته بهرش چشم تر دارم


الهی جان من بستان ندارم طاقت این غم

گلم پرپر شده خاری به اعماق جگر دارم


ز کوفی،خاک،آهن،چوب،خنجر سخت بیزارم

که از اینان به اعضای وجودم نیشتر دارم


جگر پاره ترینِ زوجه های آل اطهارم

که قلبی از رباب خونجگر هم ریشتر دارم


پر از دردم پر از آهم پر از داغم به دل اما

فدای حضرت جانان اگر داغ پسر دارم


خمیدم از غم اکبر ندارم شکوه ای گر چه

گلایه از تنور و خیزران و طشت زر دارم


#داریوش_جعفری


telegram.me/jafari_daruosh

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.